Varmen har startet

I natt var det tredje frostnatt på rad. Ofte så kommer den første, før det blir litt varmere igjen noen dager, men ikke denne gangen. Eller, kanskje den første lille frosten ville vise seg frem og varte i tre dager før det skal være litt varmere igjen?

Nå er det nemlig neste ni grader ute, så jeg er litt mer tvilende til at det blir frostnatt i natt.

Likevel, nå som høsten virkelig er kommet for fullt (de grønne stueplantene som har stått ute fikk vi endelig tatt inn i dag…ikke alle hadde overlevd de siste tre frostnettene for å si det sånn…), er det på tide å fyre i ovnen.

Om det er min favoritt-ting med høsten vet jeg ikke, men det er nok i alle fall en av dem.

Så nå koser jeg meg med fyr i ovnen. Tror jeg kanskje skal lage meg en kopp te, strikke litt og finne noe som er både underholdene og som jeg kan lære noe av – med andre ord: finne en passende video på YouTube (det er tross alt der jeg finner mye av både underholdning og læringsmateriell).

Ha en fortreffelig aften – pass på å hygge deg litt på en tirsdagskveld selv om verden fortsetter å gå av hengslene 🦇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg