Vannlekkasje…

Noen ganger tenker jeg at det er veldig praktisk å bo i borettslag. Akkurat nå om dagen for eksempel.

Det har nemlig vært vannlekkasje og jeg måtte ikke gjøre noe bortsett fra å si ifra. Styret var de som holdt kontakt med rørlegger for å fikse alt sammen.

Så er det jo også det, at alt går ikke nødvendigvis som planlagt. Noe som gjorde at alt ikke ble helt supert med en gang. Litt kloakk som ikke holdt seg der det burde og heller kom opp av et sluk. Her var jeg nok en gang heldig, for den biten skjedde ikke hos meg.

Selve vannlekkasjen ble fikset; det  var supert, men så fikk jeg en ny lyd i huset jeg ikke er så fornøyd med. Så det var fremdeles noe som ikke stemte helt. Heldigvis var det et rørleggerfirma som var på saken og de visste hva de holdt på med. Ekstra lyder er nå borte og alt med vannlekkasjen er fikset (så vidt jeg vet).

Hvor mye det ville kostet om jeg måtte betale det selv aner jeg ikke, men jeg aner at det ville vært dyrt. Da ville jeg nok fått følelsen jeg kaller for “vondt i lommeboka”.

Så jeg håper du enten har en stor bufferkonto eller andre muligheter om noe skulle skje med det; men aller helst håper jeg på at du slipper sånne utfordringer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg