Valgets kvaler

I motsetning til flere jeg har snakket med, så liker jeg å strikke sokker. Det er enkelt, rett frem og går ganske raskt. Utfordringen med å strikke sokker og så bruke dem er at det er bare deler som blir slitt…

Jeg sliter hjemmestrikkede sokker under helene og under tåballene, men skaftet ser omtrent ubrukt ut. Så nå er det på tide å skifte ut et par føtter igjen.

Det store spørsmålet som gir meg kvaler er hvilket garn skal jeg velge? Som du ser så har jeg litt å velge mellom og det er noen typer garn som passer bedre enn annet.

Har du noe favorittgarn å strikke sokker med?

Takk for at du leser.

2 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg har ikke noe favorittgarn, men jeg er glad i å strikke sokker. Har mye garn, og bestemte meg før jul tror jeg at jeg ikke skulle kjøpe mer garn, men heller bruke av lageret mitt. Og det blir sakte mindre, selv om jeg fortsatt har mye igjen☺.
      Du kan også klippe av foten på sokken når du har hull, og strikke ny fot. Hender jeg gjør det.
      Kos deg med strikkinga ☺.

      1. Da har vi samme mål for garnet vårt – jeg skal heller ikke kjøpe mer før jeg har brukt en del 😊 De sokkene jeg må fikse har jeg faktisk strikket ny fot på en gang før – så dette blir tredje foten de får… Skulle ønske det var mulig å bare bytte ut helen… Så hyggelig å høre at du også liker å strikke sokker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg