Valentinsdagen!

Jeg har aldri hatt noen tradisjon for å feire Valentinsdagen. Likevel, det er hyggelig å bli satt pris på – sånn som på jobb i dag. Riktignok var det en lærer som hadde satt i gang elevene sine, men det ble er herlig start på arbeidsdagen.

Som så ofte ellers hadde jeg første vakt i skranken på biblioteket – og der kommer det to hyggelige jenter med gaver til oss: en liten bukett med røde roser og en sjokoladeeske til oss damene på læringssenteret. Snakk om bra start på dagen!

Glemte helt å ta bilde av det – var tross alt på jobb så bilder er ikke det jeg tenker mest på der for å si det sånn – målet med å være der er å jobbe og hjelpe elevene og lærerne så godt jeg kan når de spør om noe. Dessuten, det er ikke så lenge til jeg får gjort det så må benytte sjansen mens jeg ennå har den 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg