Uvant husarbeid?

Når jeg tenker på og snakker om husarbeid er det rydding og vasking som er i tankene mine, men husarbeid kan jo være så mye mer enn “bare” det.

Vedlikehold av hus er definitivt husarbeid. For noen år tilbake malte jeg noen dørkarmer, men jeg er ikke alltid like god på alt. Så selv om jeg ikke tenkte så nøye over det da, var det ikke helt jevnt (på den annen side: jeg er ikke malermester så ikke forvent fullstendig perfeksjon). Hver gang jeg sitter på toalettet har jeg mulighet til å se dørkarmen og nå var det nok!

Så det uvante husarbeidet var å male et strøk med hvitmaling for å få det jevnt og jeg sier meg fornøyd med resultatet.

Malingen var riktignok dyrere enn jeg forventet, men så har jeg heller ikke kjøpt maling på flere år og det er ganske naturlig at priser går opp. Heldigvis hadde jeg ikke behov for mye maling, så den 1-liter’n jeg kjøpte var nok.

Hva ville du regnet som uvant husarbeid?

Takk for at du leser.

2 kommentarer
    1. Hei,godt å få malt noe en ser på hver dag,men det er mange ganger et tiltak..Her hjemme har jeg en list som har løsna.akkurat nå går jeg og finner en hammer.takk for inspirasjon og et dytt bak.ha en fin dag.

      1. Det er et tiltak som skulle vært gjort noe med for et par år siden, så glad jeg kunne inspirere deg til å ta tak i noe med en gang 😅 Ha en fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg