Uvanlig frokost

Reklame | Skousen

Jeg spiser frokost hver dag og ofte går det i brød, rundstykker eller havregrøt. Dette gjelder også helgedagene.

Ofte spiser jeg heller noe litt mer ekstra til lunsj.

Noe jeg aldri har spist til frokost før, men kun til middag er pannekaker.

Dessuten har jeg ikke spist pannekaker på veldig lenge, så når jeg plutselig fikk skikkelig lyst på det – med hjemmelagd blåbærsyltetøy, så ble det dagens frokost!

Wilfa WAS-623B. 3 stk. på lager//Caso TeeGourmet. 3 stk. på lager//Gastronoma Food dehydrator

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg