Utrolig, men sant!

For omtrent 15 år siden (!) startet jeg på et stort prosjekt som nå utrolig nok er ferdig.

Prosjektet var å hekle et sengeteppe som kunne passe på en dobbeltseng.

I løpet av prosjektet har det vært flere pauser – noen av dem lenger enn andre, men i dag la jeg siste hånden på verket: jeg strøyk og testet det ut på senga.

Riktignok skulle det vært en heklet kant rundt, men jeg kan ikke maskene og dessuten likte jeg det veldig godt sånn resultatet er blitt nå. Å få tatt et godt bilde av det derimot, ikke fullt så enkelt.

Kommer jeg noen gang til å lage et så stort prosjekt igjen? Ikke akkurat nå, men følelsen av å ha gjort ferdig et så stort prosjekt er ganske god.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg