Utfordringen med babytepper

For tiden strikker jeg på to babytepper. Ett som skal gis til sykehuset fordi der har de her ordning med å gi ut babytepper til nyfødte. Det andre fordi jeg likte mønsteret jeg fant og jeg hadde (utrolig nok) riktig garn så da måtte jeg jo teste det ut.

Problemet med begge disse babyteppene er ikke direkte problemer, det er heller noe jeg ikke hadde tenkt over. Det tar mye lengre tid å strikke enn jeg tror jeg forventet. Joda, det er jo litt størrelse på dem, men likevel. På en måte gjør det meg ingenting å bruke mye tid på dem, men jeg har også mye annet jeg har lyst til å lage – så noen ganger skulle jeg ønske at det gikk raskere.

Satser på å bli ferdig med begge to innen ikke alt for lang tid. Satser også på at noen ønsker å kjøpe det rosa babyteppet når jeg er ferdig med det for jeg har ikke bruk for det – jeg bare likte garnet og mønsteret…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg