Utfordring akseptert

Det er sjeldent jeg aksepterer utfordringer, men denne var såpass pussig at den likte jeg. Utfordringen kommer fra Kongen på balkongen, Bunny himself. Så jeg er spent på hvor mange føtter som vil dukke opp de nærmeste dagene… Utfordringen var nemlig å poste et forsidebilde av egen fot. Siden jeg er litt ivrig til tider og innimellom gjør mer enn jeg trenger, får dere her hele paret med føtter. Å få med både føtter og hode i samme bildet var også en utfordring, så dette var et lite prosjekt på morgenkvisten.

Ha en super lørdag, ta vare på føttene dine og husk solkrem 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg