Utetid?

Når været er fint liker jeg å gå tur, mens andre ganger koser jeg meg inne selv når det er fint vær ute. I går for eksempel var jeg ute og gikk tur i det som føltes som vårsola. I dag har jeg (foreløpig i alle fall) oppholdt meg inne. Vasket og ryddet litt og gjør litt ekstra ut av maten jeg spiser – bare fordi jeg kan! Kjenner jeg meg selv rett (og det burde jeg kanskje?) så blir det nok en del tid på sofaen og se på serier eller YouTube (det er så mye interessant og lærerikt der). Rett og slett en avslappende søndag hvor jeg både får gjort en del, men også får slappet av i en god miks.

Jeg håper du har en herlig søndag og takk for at du tittet innom 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg