Uten internett??

Plutselig stoppet internettet mitt i dag. Jeg ble mildt sagt overrasket siden jeg via YouTube hører på musikk og ser på videoen omtrent hele tiden når jeg er hjemme.

Full stopp. På alt. Over hele fjøla.

Jeg visste jo ikke at det var en stor greie – jeg hadde jo plutselig ikke internett…

Fordi jeg skal ha et møte via internett i morgen tidlig, ble jeg mildt sagt litt stressa… Trodde det var noe galt med modemet mitt eller noe annet jeg ikke har helt snøring på. Heldigvis kom det etter noen timer en melding fra Telenor om at det var problemer i området og at de ville bli fikset.

Så nå er jeg online igjen. Det er noe med det; hadde dette vært for tjue år siden hadde jeg ikke reagert fordi jeg var ikke så avhenging av internett, men nå? Full panikk en stund…

Heldigvis har jeg musikk både på CD’er og på en ekstern hardisk, og jeg har Charmed på DVD, så jeg er godt dekket med underholdning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg