Ute og lufter seg

Jeg startet dagen med en liten gåtur – men tok ikke med meg kameraet så det ble ingen bilder (naturlig nok). Mange av stueplantene mine kommer seg aldri ut (med mindre jeg skal potte de om, det skjer i boden så da har de vært utenfor døren i alle fall). Andre blomster og grønnsaker har bodd ute lenge. Så nå har det nok vært på tide for paprikaene å lufte seg en god stund allerede, men bedre sent enn aldri.

Foreløpig får de bare noen timer ute hver dag – og litt og litt mer sol for hver gang. Tross alt har noen av dem begynt å lage paprikafrukter, så jeg vil ikke at de skal bli triste og solbrente. Dermed får de gradvis tilvenning som gjør at jeg håper de vil trives ute godt nok når jeg flytter de ut for godt til at de fortsetter med fruktlagingen. Ingen av dem er ferdige foreløpig, men paprika er ikke kjent for å være kjapp…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg