Ups – igjen?

Noen ganger gjør jeg ting som ikke alltid er like gjennomtenkte. Forrige gang var det når jeg la et 3.000 brikker stort puslespill på spisestuebordet – det tok litt i overkant lang tid og etterhvert ønsket jeg å kunne bruke bordet igjen. Denne gangen er det kjøkkenbordet…

Det er fullt av planter som jeg har pottet opp og som jeg nå burde plante ut. Skjønt, jeg burde sikkert venne de til utelivet før jeg faktisk planter de ut så sjokket blir mindre… Riktignok skal ikke alt ut. De høye, tynne er sinnia – en type blomst – men de er ikke blitt veldig solide så jeg er litt redd de ville knekke når de flytter ut.

Tagetesene (fløyelseblomst er et annet navn på dem) er mye kortere og mer solide. Utfordringen med de er at sneglene er veldig glad i dem så jeg vet ikke hvor mange av dem som vil overleve å bli plantet ut.

Basilikumen derimot, den regner jeg med at kanskje skal fortsette å bo på kjøkkenbordet. Eller kan den overleve ute? Jeg er litt usikker så det må jeg sjekke mer før jeg eventuelt flytter den ut. Uansett, til helgen tenker jeg at jeg bare må ta tak i dette så jeg får tilbake kjøkkenbordet mitt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg