Undertøy som rakner!

Nyvasken undertøy. Helt rent fra snora etter tørk. En løs tråd (trodde jeg).

Løse tråder drar en jo i, gjør en ikke? Det er i alle fall det jeg alltid gjør (selv om jeg vet jeg ikke burde).

Ville det vært lurere å først se hvor tråden kom fra i stedefor å bare dra i den så den ble lengre? Joda, men hvem gjør det lissom?

Jeg er (tydeligvis) ikke en av de. Jeg dro i tråden, kunne føle at undertøyet jeg stod med i den andre hånden flyttet på seg så tråden var helt klart i forbindelse med noe. Burde jeg stoppet noe tidligere? Helt sikkert, men det gjorde jeg ikke.

Så nå blir neste mål å finne en nål så jeg kan sy fast tråden igjen (den ble veldig fort mye lenger enn det den var i utgangspunktet – sånn er det ofte når ting rakner).

Tross alt er den ganske så ny og ikke slitt i det hele tatt, ja, bortsett fra den tråden som rakner litt da…heldigvis er det mulig å fikse det. Det er fordelen med at tråden fremdeles sitter fast og det faktum at jeg både har nål jeg kan bruke og at jeg har sydd sammen småting før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg