Tyvene er tatt!

Eller, jeg tror det er et par flere, men de var blitt så store. (burde tatt et “før” bilde for å vise forskjellen, men dette er et “etter” bilde i alle fall)

Jeg snakker om tomatplanter og tyvene deres. Så vidt jeg vet skal tyvene (ekstra stilker i “armhulen”) fjernes for at planten skal lettere og bedre produsere tomater. Siden jeg ikke hadde “ryddet” i tomatplanten ble det overraskende mye syns jeg.

Nå er i alle fall jobben gjort, og jeg kan fortsette å vente i spenning på at tomatene skal komme og bli røde og stripete (varianten heter Red Zebra) og klare til bruk.

De er foreløpig nesten mindre enn erter, men de kommer! Satser dessuten på at de bruker litt mer energi på selve tomatene nå som jeg har fjernet mange tyver.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg