Tørketid

Det er sol, sommer og varmt om dagen. Gresset er ikke grønt på noen side av gjerdet for alt er tørket så det er gult og brunt.

Blomsterbedene vanner jeg hver dag, så den ene busken har nå en pussig utforming… Siden som er mot blomsterbedet ser frisk og fin ut. Den andre halvdelen av busken er tørr og henger på alle bladhodene som finnes (og noen av dem har ikke engang klart å springe ut fordi det er så tørt…).

Kanskje jeg burde vanne litt nærmere busken også så den ikke ser så delt ut?

Heldigvis er det noe som ser frisk og fint ut som sagt.

Jeg fikk litt hjelp i dag da min mor vasket vinduene mine. Behovet var der – både for rene vinduer og for litt regn. Det slo nemlig ikke feil denne gangen heller – når min mor var ferdig med å vaske alle vinduene kom det en liten regnskur (den kunne gjerne vært større og vart mye lenger riktignok).

Ellers om dagen smelter jeg og det blir dermed lite som skjer her inne… Gi meg et par regnværsdager så blir det mer liv her igjen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg