Tom BSU-konto!

Nå har jeg gjort det.

BSU-kontoen er avsluttet og beløpet er overført til boliglånet.

Denne dagen har jeg ventet på en god stund nå og det er en skikkelig god følelse at jeg har kommet så langt med økonomien.

Privatlånet jeg hadde til mine foreldre er betalt ned og det frigjorde en del penger hver måned.

Renten som var på BSU-kontoen var ikke lenger den beste, og den var uansett lavere enn renten på boliglånet. Den månedlige betalingen ble også lavere av å gjøre det på denne måten. Så det er nok en ting som frigir litt penger hver måned.

Frem til nå har boliglånet blitt trukket direkte fra BSU-kontoen, men nå skal det gå fra den vanlige regningskontoen. (ja, jeg har flere kontoer som brukes til ulike ting)

Joda, jeg kommer nok til å bruke mesteparten av de “ekstra” pengene til å betale ekstra på boliglånet, men det er digg å ha flere muligheter med hva jeg bruker lønnen min til.

Har du BSU-konto eller har du brukt den opp (eller har du aldri hatt BSU-konto)?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg