To varianter

Det er viktig med variasjon – det er i alle fall det jeg har hørt?

På den annen side er det noen ganger greit å velge. Utfordringen er når jeg vil strikke noe, men ikke har mønster og kunnskapen heller ikke er helt tilstrekkelig. Derfor blir det å prøve seg fram. Prøve, feile, og prøve igjen. Repetere prosessen til det blir slik en ønsker.

For øyeblikket tester jeg ut luer. Eller, jeg tester ut å lage min egen lue. Den første ble ikke helt som tenkt for å si det sånn, dermed begynte jeg på den andre.

Pussige tutter opp der jeg har lagt ut masker var ikke helt min greie – jeg syns rett og slett ikke det var så fint.

Dermed testet jeg andre maskeantall og tror jeg nå blir mye mer fornøyd. Satser i alle fall på at det blir resultatet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg