Ting, ting og mere ting…

Å skulle pakke sammen et hus med tre soverom – selv om jeg bor alene – det blir mye ting…

Ting. Riktignok hovedsakelige tomme ekser, men skal en pakke mye ting må en ha noe å pakke i…

Ting. Esker fra loftet. Hva som er i de kan jeg ikke fortelle – ikke fordi det er en hemmelighet, men fordi jeg rett og slett ikke vet…

Ting. Pakkeprosessen min inkluderer å jakte på ting jeg kan kvitte meg med, enten ved å kaste eller selge (eller donere). Kanskje jeg blir kvitt noen ting så det blir færre ting og dermed færre esker?

Mere ting. En del av tingene har jeg bestemt meg for å kvitte meg med. Så det blir også en del av prosessen. Legge ting ut til salgs og forhåpentligvis få inn litt penger…må jo tross alt skaffe meg et nytt sted å bo (vet du om noe til leie eller salg til en billig penge?)

Noe jeg skulle ønske jeg blir bedre på (men har mine tvil…) var å ikke ta vare på alt mulig rart. Heldigvis kvitter jeg med noe nå, men så blir det også en stor utfordring å ikke bare fylle på med nye ting. Tross alt har jeg ting jeg ikke har sett på årevis og ikke engang visste at jeg hadde…Jeg trenger med andre ord ikke så mye ting som jeg for øyeblikket har. Ei heller har jeg lyst til å ha så mye ting at jeg formelig vasser i det.

Har du mye ting?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg