Tilbake til ungdomstiden?

Å rydde litt i huset kan føre til at en finner ting en ikke har tenkt over på lang tid (eller husker at en har…). Sånn er det i alle fall for meg. Jeg ryddet litt i en bod og fant noe jeg ikke har brukt på åresvis – Rollerblades! Husker ikke akkurat når jeg fikk dem, men jeg brukte den en del en liten stund. Ulempen var at jeg aldri var så god til å bremse med dem, så jeg følte meg alltid litt usikker… Følte ikke for å gå på trynet i en nedoverbakke for å si det sånn.

Nå som jeg har funnet dem ser jeg ingen grunn til å beholde dem – jeg har jo ikke brukt dem på flere år og føler heller ikke for å teste dem ut nå. Så jeg tenker at de skal få lov til å forlate mitt hus og forhåpentligvis finne et nytt tilholdssted hvor de blir brukt. Det er tross alt poenget deres – at noen skal bruke dem og ha det gøy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg