Tidkrevende arbeid

Reklame | aimn

Mye arbeid er tidkrevende, men å legge puslespill vil vel nok ikke karakteriseres som arbeid.

Likevel så er det en del jobb når det blir så mange brikker.

3.000 brikker tar litt tid, spesielt når det er en del detaljer.

Jeg har kost meg med å høre på musikk og noe podcaster mens jeg pusler. Noen av stedene på puslespillet tok litt lenger tid, også fordi lyset fra taklampen treffer og gir gjenskinn i brikkene så det blir vanskelige å se detaljene på dem.

Heldigvis har jeg tid i dagslyset i helgene og dermed klarte jeg å bli ferdig i går.

Liker du å pusle puslespill – og hvor mange brikker er det største puslespillet du har lagt?

Aim High Sneakers//Streak Dress//Green Duffle Bag//Striped Long Sleeve

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg