Tallenes tale

Jeg vet ikke om jeg vil si at tallenes tale alltid er klar, men dere som titter innom bloggen min har klart å holde meg på topplisten for fjerde dag på rad! (hvor lenge vil det ta før dere blir lei av at jeg sier: Tusen Takk!!?) Litt nedover har det gått fra i går, men jeg er strålende fornøyd med 97.plassen!

Å blogge har jeg gjort i mange år, men generelt hatt så få lesere at jeg på mange måter har surret rundt i min egen verden. Nå som flere har tittet innom har jeg lyst til å ha noe å si (bortsett fra å mase om at jeg ønsker meg småbruk). Politikk er faktisk en av tingene, men jeg føler alltid at jeg ikke har nok kunnskap – eller så blir jeg redd for at folk skal feiltolke meg. Skjønt, en eller annen gang må en ta sats, hoppe og håpe at det går bra (det gjør tross alt stort sett det – går bra altså).

Jeg håper du har en fin lørdag så langt – jeg har spist frokost, drukket te og fyrt opp i ovnen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg