Supersøndag?

Våknet tidlig i dag rett over klokka seks (!) på morgenen – helt uthvilt. Tenk så fantastisk det hadde vært om det skjedde hver dag… Ble liggende i senga til halv syv fordi den er så myk og god, men så følte jeg meg klar for å starte dagen. Litt frokost er spist, jeg har sjekket fremgangen på det jeg har sådd ute, men siden det er yr i lufta venter jeg med gåturen.

Reddikene har faktisk kommet så langt at de har begynt å lage en rad, og tre små, søte spinater har poppet hodet opp av jorden. Rødbetene jobber med saken, men er ikke langt nok til at de vil syns på et bilde enda. Hvor det blir av salaten lurer jeg veldig på, så mulig jeg skal så noen flere frø av de.

Håper du har en herlig søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg