Studielån og skolestart

Nok en måned hvor jeg har betalt studielånet – gjør for så vidt det hver måned… Siden det er august er det også skolestart, men ikke for meg. Jeg går ikke på skolen om dagen – jeg bare jobber der.

Uansett, i august betalte jeg bittelitt ekstra (kr 300) fordi jeg har et mål for hvilket tall jeg ønsker skal være igjen ved nyttår (eller, aller helst vil jeg være gjeldfri, men det tar litt lenger tid…). Kan du gjette hvilket tall jeg jobber mot?

Jeg får dessuten hjelp fra rentene – de er på vei noe ned? Nåværende rente er 1.421%, mens ny rente fra 1. september skal være 1,342%. Kanskje ikke den største endringen, men sammen med den lille ekstra betaling blir terminbeløpet mitt også mindre.

Så sett bort fra at jeg har gjeld, er jeg fornøyd med utviklingen på studielånet om dagen.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg