Strikkegenser – dag for dag

Jeg har tydeligvis startet en greie – å se hvor mye jeg strikker hver dag.

Riktignok startet det ikke med denne genseren, men så vidt jeg husker startet det (utrolig nok?) ikke med det heklede bomullsteppet heller. Jeg tror jeg hadde en dag-for-dag greie med den brune strikkede ullgenseren min?

Nå er vi på dag fire av genserstrikk. Den ble påbegynt onsdag 24. januar. En liten sving innom usikkerhet gjorde at jeg startet på nytt igjen torsdag 25. januar med flere masker. Fredag 26. januar gikk jeg tilbake til original-starten og derfra gjorde jeg mye jobb den dagen og litt mindre jobb i går.

På bildet kan du se to maskemarkører, og resultatet av gårsdagens strikk er mellom de to markørene.

Fargen på bildet stemmer fremdeles ikke med virkeligheten, men er det egentlig så nøye? Fargen er uansett en klar grønnfarge og heter skogsgrønn – så den passer jo med der jeg ønsker å være (må bare skaffe meg småbruk så jeg kan bo i eller i nærheten av skogen).

Ellers i går så lagde jeg hjemmelagd pizza til middag – mesteparten ble spist for å si det sånn. Jeg var på nippet til å få vondt i magen fordi jeg spiste så mye, så den lille resten som var igjen blir til dagens frokost/formiddagsmat – snakk om luksus som dagens første måltid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg