Stranda på søndag

I dag har jeg vært på stranda! På en måte i alle fall. Jeg badet ikke, men jeg kjente på vannet – så det teller!

Stranda var Skjellvika i Sandefjord. Så vidt jeg kunne se av menneskene som badet, så det ut til å være langgrunt.

Jeg kjente på vannet og det kjentes faktisk deilig ut. Nesten så jeg fikk lyst til å vasse i det minste.

Nå er jeg hjemme igjen fra stranda, og ganske utslitt. Dette var min tredje sykkeltur i år, men den varte til gjengjeld i tre timer! så jeg føler det var litt av en bragd. Noen sier meg at jeg kommer til å være litt øm i morgen…

Ha en fortsatt strålende sommersøndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg