Stadig fremgang

Noen dager er mer hektiske enn andre – sånn er livet noen ganger. Det gjør at fremgang ikke nødvendigvis er en rett strek som har samme tempo fremover hele tiden; noen ganger blir det pauser, mens andre ganger blir det krøll på tråden som må rettes ut…

Jeg strikker fortsatt på den mørkeblå jakken – og koser meg med det når jeg har tid. For- og bakstykket og armene henger nå sammen. Raglanfellingen tar form. Så det er stadig fremgang, selv om det ikke alltid går like fort (eller sakte for den saks skyld). Hvor lang tid jeg totalt sett vil bruke på denne jakken aner jeg ikke. Dessuten må jeg etterhvert få kjøpt knapper til den – det i seg selv vil sikkert ta litt tid for hva slags knapper vil jeg syns passer best?

Uansett, vi er allerede langt utpå lørdagen og jeg må henge opp litt klesvask – heldigvis er det tid til mer strikking senere i dag så fremgangen vil fortsette 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg