Søndagsbamse?

Noen ganger trenger vi alle en kos. Om du bor samme med andre så er kanskje de tilgjengelig for en kos eller to?

For de av oss som bor alene er det ikke alltid like enkelt – vet ikke helt hva naboen hadde sagt om jeg plutselig banket på døra og spurte om jeg kunne få en kos?

Mulig det er derfor jeg innimellom liker å krølle meg sammen med et mykt pledd. En bamse eller to er heller ikke å forakte.

Nå som jeg er voksen er det ikke alle bamser som passer like bra. For eksempel er disse som jeg har lagt ut til salgs litt for små til mitt bruk. (facebook-gruppen: Kjøpe – Selge – Bytte – Gis bort – Sandefjord – Forresten – noen som vet hvordan jeg linker direkte til den spesifikke salgsposten i en facebookgruppe??)

Heldigvis har jeg et par som er større og den største passer perfekt som søndagsbamse jeg kan klemme på.

Har du mennesker å klemme på når du har behov for det eller tyr du noen ganger til en bamse? Har forresten hørt at både hunder, katter og andre dyr kan fungere bra også 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg