Sommerferien = planlagt?

Nå starter sommerferien min og jeg har planlagt den så godt jeg har kunnet.

Håper å gjøre gåturer “obligatorisk” hver dag. Sofaen er farlig selv om sommeren; dørstokkmila er alltid en utfordring, selv om jeg elsker følelsen jeg får i kroppen når jeg går tur. Fuglekvitter, frisk luft, en rolighet som brer seg i kroppen, tankene som flyter og å klare å nyte at jeg ikke trenger å stresse med noe fordi det føles som jeg har all tid i verden til å bare nyte. Ta bilder av ting når jeg går tur:

Ting som jeg ønsker å gjøre hver uke er blogging, YouTubekanalen Lesejenta, lesing og skrive på historier jeg ønsker å fortelle.

Tid med venner og familie tar jeg for gitt at det også blir en del av.

I år har jeg ingen planer om å dra avgårde noe sted på ferie, men håpet er å få til å være litt turist i egen by og kanskje et par av de rundt. Ta en kjøretur til en by i nærheten jeg vanligvis ikke drar til. Gå turer på nye og uvante steder. Spise på noen nye restauranter. Prøve å lage noe nye matretter hjemme jeg ikke har testet før (tips mottas med takk!).

Når jeg sitter og skriver innser jeg at målet mitt denne sommerferien er å nyte livet, gjøre masse av ting jeg liker å holde på med og prøve ut nye ting for å utfordre meg selv litt. Jeg er nemlig en person som stort sett holder meg godt innenfor komfortsonen min til enhver tid og det er jo ikke der en oftest utvikler seg mest.

Det er her DU kommer inn. Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre i sommerferien som kanskje tar meg litt utenfor komfortsonen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg