Sommerferie og planer

Nå starter sommerferien for min del. Lange dager hvor jeg kan våkne av meg selv og bare ta ting som det kommer.

Nyte livet, sola, se venner og familie og ta livet som det faller seg.

Selv om jeg ikke har spesifikke planer om å dra langt avsted, har jeg lyst til å utforske litt. Kanskje ta meg en dagslang sykkeltur (med niste selvfølgelig) for å oppdage nye steder. Finne steder jeg kan kjøre til og ta meg lange gåturer.

Ta en ordentlig sommer-rengjøring av huset. Jajaja, jeg vet det vanligvis kalles for vårrengjøring, men bedre sent enn aldri er det ikke? Uansett, gjøre “må”-ting jeg ikke nødvendigvis har energi til ellers – for i ferien har jeg ingen andre “må”-ting.

Bruke tid på ting jeg liker som gir meg energi er vel egentlig den største planen jeg har.

Sitte på verandaen i sola og lese bøker (etter at jeg har smørt meg med solkrem selvfølgelig – vil ikke se ut som en kokt hummer…).

Har forresten laget en video hvor jeg snakker om bøker jeg kan tenke meg å lese i sommer.

Så det blir noen fornuftige ting i sommer, men hoveddelen av sommeren skal være avslapning og hygge.

Hva er dine favoritt-ting å gjøre om sommeren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg