Sliten søndag

En skulle tro at jeg ville vært full av energi denne søndagen – eller kanskje ikke; det har tross alt vært vinterferie og det var utrolig mye jeg ønsket å gjøre i løpet av bare en uke.

Jeg startet uken med å være forkjølet og det tok litt tid før den gikk over. Føles nesten som om den fremdeles sitter i kroppen.

Heldigvis føler jeg meg ofte bedre etter at jeg har spist middag når jeg mangler energi – ganske naturlig – mat gir energi.

Middagen er dermed spist mens jeg har sett på BookTube videoer og jeg slapper nå av med en tekopp.

Ellers denne uken har jeg gjort veldig lite av det jeg tenkte jeg skulle – sånn er livet noen ganger. Det jeg har fått gjort er å bowle med foreldrene mine og det ene tantebarnet mitt – jeg blir alltid støl i rumpa!

Resten av dagen blir nok brukt til å lese ferdig Dracula av Bram Stoker.

Hva gjør du denne søndagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg