Skolestart snart?

For de som har søkt høyere utdanning er svarene gitt. Om en kom inn eller ikke, kanskje en må søke restplass om det er noe som frister. Har du ikke søkt skoleplass i det hele tatt er det likevel mulig å søke på restplasser om det skulle friste.

Jeg er en av de heldige. Med tanke på at jeg kun søkte på ett studie, følte jeg at jeg hadde flaks siden jeg faktisk kom inn.

Betyr det at alle utfordringer er borte? Absolutt ikke, det medfører faktisk flere utfordringer enn det løser.

Akkurat når jeg starter på skole vet jeg foreløpig ikke, men jeg satser på at jeg får greie på det etterhvert. Uansett så gleder jeg meg samtidig som jeg også er ganske nervøs fordi det er så mye usikkert om dagen.

Fra 1. september har jeg ikke lenger noe sted å bo siden jeg har solgt huset mitt. Når jeg starter på skole vil, så vidt jeg kan forstå, dapengene mine stoppe – så da vil jeg heller ikke ha noen penger. Så hvor jeg skal gjøre av meg og hvordan jeg skal tjene penger er foreløpig uvisst, men det meste ordner seg??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg