Sjarmerende hvite rumper

Jeg gikk en liten tur på formiddagen i dag – og hadde heldigvis med meg kameraet mitt. De gangene det skjer ønsker jeg ofte at jeg hadde en linse jeg kunne zoome mye mer med. Rett og slett fordi noen er mer sky enn andre.

De sjarmerende hvite rumpene var tre rådyr som holdt seg på god avstand, og jeg ble (som alltid) stående en stund å bare se på dem fordi de er så nydelige. Elegante, spretne og med de søteste rumpene jeg kan tenke meg. Dessverre var de som vanlig såpass langt unna at bildene ikke blir så bra, men jeg fikk i alle fall nyte sola, varmen og se et av naturens utallige under 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg