Siste rest av flere ting

2. påskedag, så siste dag i påsken i dag. Påsken ender med sol, så det lover godt. Får prøve å gå en tur i finværet litt senere i dag 🌞

Fikk strikket litt i går også, men nå er det snart slutt på garnet. Dermed må jeg snart felle av til pannebåndet. Spørsmålet blir om jeg skal strikke det sammen eller sy det sammen. Blir det egentlig bredt nok når jeg bretter det? Stadig nye spørsmål når en strikker noe en ikke har gjort mye av. Garnet er mykt i alle fall, og siden jeg har strikket enkelt vrangbord er det elastisk.

Planten, striperenneren, er nok også på siste rest. Jeg pottet den om i vinter en gang, men den ville ikke trives. Så jeg pottet den om en gang til for en uke eller to siden. Dessverre ser det fremdeles ut som den mistrives og jeg er redd for at den snart føler seg ferdig med livet. Noe som er veldig synd for jeg liker striperennere. Vil den klare å kjempe seg tilbake til livet, eller har den sluttet å jobbe for å gi plass til andre planter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg