Siste arbeidsdag før jul

I dag var min siste arbeidsdag før jul. Noen av de jeg jobber sammen med skal også ha litt fri i julen, noe som gjør at jeg sa “ser deg til neste år”. Det høres så utrolig lenge ut til, men faktum er at det tross alt bare er en uke mellom jul og nyttår. Dermed er det ikke så innmari lenge til neste år. Siden jeg jobber på en skole, var det lite elever tilstede de siste dagene – merkelig tomt i skolebygningen.

Nå har jeg blogget daglig en god stund, så det føltes nesten litt rart at jeg ikke la ut noen bloggpost i går. Det hadde en årsak. Siden verden er som den er for tiden, er det ingen garantier for hvem en feirer jul med i år. Jeg avleverte dermed noen julegaver til mine foreldre i går, bare for å være på den sikre siden. Fikk middag og en lang god samtale. Samtalen varte tross alt så lenge jeg var der (omtrent i fire-fem timer tror jeg), så halsen føltes litt uvant på morgenen i dag. Tross alt er jeg ikke vant til å snakke i timesvis om dagen. En kopp te gjorde susen og alt var tilbake til normalen når jeg kom på jobb i dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg