Sent ute til studiestart…

Det kan være lurt å starte studier i tide…Mine studier startet egentlig forrige uke og jeg deltok på startsamlingen. Tross alt var jeg i innspurten med hussalg og overtakelse, så det var ikke mer jeg rakk. Uheldigvis betyr det at jeg allerede er en uke på etterskudd…

Heldigvis for meg er studiet på deltid og alt er nettbasert, men jeg må jo passe på å levere inn oppgaver i tide. Denne uken er dermed egentlig andre studieuken, men jeg har min første studiedag i dag. Alt materialet for både forrige uke og denne uken ligger ute, så her er det bare å kjøre på.

En annen utfordring jeg har er at jeg ikke lenger bor alene, men jeg trenger stillhet og ro rundt meg for å klare å fokusere. Så dette kan bli spennende…

Får vel også bruke litt tid på å lete etter hus, jobb og hjelpe til med enkelte ting her jeg bor nå. Uansett, tilbake til studiene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg