Salgshylla

Jeg har alltid vært glad i håndarbeid, så i løpet av livet har jeg lagd mye forskjellig. Mye av det bruker jeg i diverse sammenhenger, men noen ganger blir det litt mye.

Så når jeg for en stund tilbake ryddet i mesteparten av garnet mitt, samlet jeg ferdiglagde ting. Sokker, julepynt, grytekluter, pulsvarmeren, bomullspads til sminkefjerning, brikker og løpere. Hvor jeg skulle samle det var jeg litt usikker på, men jeg har også ryddet i bokhylla mi…

Dette er ting jeg ikke har bruk for fordi jeg allerede har nok. Målet nå er få suset meg til å ta noen bra bilder så jeg kan legge det ut for salg et eller annet sted (har du tips til hvor håndarbeid legges ut for salg?).

Heldigvis for meg er det nok plass i akkurat den hyllen til flere ting, så jeg fortsetter å kose meg med håndarbeid fremover også!

Takk for at du leser.

1 kommentar
    1. Hei!
      Jeg har nylig oppdaget bloggen din og har kost meg med å lese litt her. Fin blogg synes jeg! I dag oppdaget jeg at du har et lite lager med sokker. Selger du noen av disse? Hvilke størrelser er de i? Pris i så fall? Jeg er en godt voksen dame som ikke liker håndarbeid fordi jeg ikke er tålmodig nok! I fjor vinter SKULLE jeg lære meg å strikke sokker, men ga opp da fellinga havnet oppå og under foten.. Så derfor lurer jeg altså på om du vil selge noen. Jeg har ikke blogg, men du kan kanskje svare på mail?
      God helg!
      Hilsen Hanne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg