Salg!

Jeg er ikke en person som handler mest av alt mulig forskjellig, men mat handler jeg hver uke. Derfor følger jeg med på hva som er billigere den enkelte uke på de to matbutikkene som er nærmest der jeg bor. Rema1000 og Meny.

Denne uken har Meny 10 kroners tilbud og jeg har benyttet meg av noen av dem. Sausen, pølsene og makrell i tomat er ting jeg spiser en del av så greit å handle litt mer når det er på salg. Kremosten spiser jeg lite av, men det er godt på salte kjeks innimellom. Melon syns jeg er veldig godt, men glemmer fort at jeg har kjøpt det så jeg kjøper det ikke så ofte.

Uansett; noen ting kjøper jeg mer sjelden for å kunne nyte det mer. Gir det mening til andre? Melon er ikke noe jeg har hver uke, så da er det litt ekstra godt når jeg først har det. For meg er det en veldig enkel måte å lage luksus i hverdagen. Luksus er for meg nemlig ikke noe som trenger å være dyrt, men noe som jeg ikke gjør hver dag.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg