Rydde, vaske, ommøbelere…

De siste dagene har jeg jobbet mye – ryddet, vasket og ommøbelert. Vel, noe av ommøbeleringen måtte foreldrene mine hjelpe meg med i går – en massiv pult er ikke så enkelt å flytte fra ett rom til et annet… Hvor mye den veier aner jeg ikke, men jeg tror materialet kalles for heltre…?

Uansett, forberedelsene fortsetter.

Gjennom flere år har jeg kvittet meg med ting, men det er også mye ting igjen i huset mitt. Naturlig nok – jeg bor tross alt i det og jeg bruker ting jeg har.

Når det skal tas bilder til en salgsoppgave – og på visning (når vi kommer så langt) burde det være minst mulig rot. Lite rot er greit nok, men på bilder ser det fort rotete ut med mange ting selv om det ikke nødvendigvis er rot. Så jeg har fremdeles mye jobb fremfor meg.

Forhåpentligvis vil alt gå bra. At mange kommer på visning og har lyst på rekkehuset mitt ville jeg blitt glad for, men det viktigste er uansett å få et faktisk salg. Spenningen stiger for å si det sånn…

Rydde og vaske er de store tingene som står på planen de neste dagene. Heldigvis får jeg også litt hjelp et par dager 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg