Research og valgets kvaler…

I lang tid nå har jeg sett etter hus, gjerne et småbruk. Å finne det jeg ønsker til den prisen jeg har mulighet til derimot, det er et prosjekt i seg selv. Foreløpig har jeg ikke hatt mest hell, selv om jeg har vært og sett på noen hus. Nå har riktignok de husene jeg har sett på av ulike grunner ikke falt helt i smak – noe som i det fleste tilfellene spilte mindre betydning da budrundene ble litt i overkant heftige… Flere av husene jeg har sett på har tross alt blitt solgt over en million kroner over prisantydning… Yikes!

Lenge tenkte jeg at jeg kun ville se i nærmeste område, men det har jeg slått fra meg – ganske grundig… Noen krav har jeg tross alt likevel, for eksempel vil jeg kunne gro grønnsaker, ha frukttrær og bærbusker og ikke dra helt nord i landet. Jeg kan godt dra på ferie til Nord-Norge, men jeg vil ikke bo der – ingen sol om vinteren og lyst hele døgnet om sommeren? Det er ikke tilpasset meg, så jeg vil ikke flytte dit for så å klage over noe jeg er fullstendig klar over (jeg vil heller klage over ting som kommer helt overraskende på meg – jeg føler det er mer rettferdig).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg