Rekker jeg det??

Selv om jeg elsker å planlegge er det ikke dermed sagt at alt går etter planen…for eksempel nå. Jeg er med i en lesesirkel med venner og boken vi skal lese til neste gang er Veien til Jerusalem av Jan Guillou. Jeg har lest boken før, men det er så mange år siden at jeg ikke egentlig husker noe som helst. Så å lese boken nå er som å lese den for første gang.

For øyeblikket er jeg på side 197 og boken har 352 sider, så jeg er rett over halvveis. Det har jeg brukt omtrent tre uker på. Helt greit det. Hadde det bare ikke vært for at neste lesesirkel er til fredag…

2 kommentarer
    1. Det var en del sider og komme igjennom og få dager igjen å gjøre det på. Jeg har aldri lest noe av han, så jeg er litt usikker på hvor lettlest bøkene er… Er nok mer glad i en god krimbok jeg, for da kan hjernen min leke Hercule Poirot 😉

      1. Noe sier meg at det blir for mange sider å rekke gjennom. Heldigvis er det ikke et absolutt krav å ha lest ferdig boka. Jeg elsket krim før, mens nå er jeg mer altetende. Agatha Christie har definitivt noen gode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg