Rekker de det?

Det er lenge siden ildtoppene mine har blomstret, men så har jeg også måtte dele de opp litt fordi de ikke hadde det så bra. Nå trives de med livet. De har til og med fått knopper ser det ut til og det hadde vært veldig gøy om de rakk å komme med blomster til jul.

Riktignok ikke så mange knopper som de pleier å ha, men det er ennå tidlig? Uansett så er det hyggelig at plantene mine trives. Skjønt, jeg er litt bekymret for den ene klementinen – den andre ser ut til å kose seg.

Liten, syklig og gul. Stor, grønn og sterk. Jaja, det er forskjell på planter. Hvordan jeg skal få den lille til å trives bedre er jeg ikke sikker på – kanskje de burde ha hver sin potte? Vel, jeg får satse på at de overlever vinteren inne så jeg kan dulle litt med de til våren. Jeg har ikke det jeg trenger for å potte de om inne – jord og sånt er i en utebod og jeg tror de begge ville blitt veldig misfornøyd om jeg tok de ut (i kuldegrader) for å potte de om nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg