Regnfull søndag

Jeg er veldig glad i sola, men noen ganger er det herlig med regnvær og grå skyer. Spesielt nå i overgangen fra vinter (uten særlig snø) til vår. Da kan jeg fyre i peisen, sitte under et pledd og lese en bok mens jeg koser meg med en kopp te.

Eller jeg kan gjør noe jeg ikke har gjort på lenge.

I løpet av det siste året har jeg ikke puslet så mye, men jeg har kvittet meg med noen puslespill. Jeg har likevel noen igjen, så jeg koser meg denne regnfulle gråværsdagen med peisvarme og puslespill.

Ofte syns jeg det kan være dyrt å kjøpe puslespill, men jeg pusler stort sett alltid puslespillene mine flere ganger. Dessuten, det tar lang tid å pusle et puslespill med 1500 brikker så prisen sett i forhold til hvor lenge det underholder meg er faktisk ikke så værst.

Har du en hobby hvor du kan gjenbruke noe du har kjøpt som gjør at det føles stadig billigere for hver gang du holder på med hobbyen din?

Håper du har en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg