Prøver noe nytt…

Reklame | KitchenTime

Å prøve noe nytt innimellom er viktig.

Denne nye tingen har jeg aldri gjort før, men en YouTuber jeg følger gjorde at jeg fikk lyst til å prøve. YouTuberen er Anne of All Trades. Om du vil bli inspirert og motivert og er nysgjerrig på det å starte en gård, lære trearbeider, ha de søteste gjeitene – så er dette damen å følge.

Mitt forsøk er foreløpig i startfasen (og der har det vært i snart en måned nå…).

Jeg vil lage sleiv – med krok. Ikke det at jeg trenger kroken, men jeg fikk en innfall – mulig jeg angrer litt på det innfallet, men sleiven angrer jeg ikke på.

Med kniven jeg har kan jeg forme vedkubben til noe som ser ut som en sleiv, men jeg har ikke verktøy til å grave ned i det tykke stedet så det blir en ordentlig sleiv. Heldigvis har jeg en far som har diverse verktøy, så satser på at han har noe jeg kan låne og bruke.

Rett skaft//Krokete skaft//Buet skaft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg