Prissetting av brukte møbler…

Salg av møbler via internett er ikke noe jeg har gjort før, men det er viktig å innimellom gjøre nye ting. Greit nok. Jeg har endelig skjønt hvordan jeg legger ut salgsannonser både på Facebook og på Finn.

Det var første steget. Neste steget er mye mer utfordrende: velge priser på det en skal selge.

Jeg har en god del møbler som må ut av huset jeg har solgt – for jeg har foreløpig ikke funnet noe nytt sted å bo og det er ikke akkurat plass til møblene i bilen min for å si det sånn… Dessuten er det ikke “drømmemøblene” mine, så det er helt greit å skulle kvitte seg med de.

På Finn kan en søke litt og sette en pris som er noe ett eller annet sted mellom eller i nærheten av andre ting som ligger ute til salg. Greit nok, men når jeg ikke finner helt det samme som jeg skal selge (som kan være en fordel – da blir det mer “unikt”) så syns jeg det er vanskelig å velge meg en pris.

Dessuten har jeg innsett at jeg har mye møbler – og bare et par uker på meg til å få det ut av huset… Yikes? Hjelp?

Et lite utvalg jeg skal kvitte meg med (har du prisforslag – kom med de!).

Tre Billy bokhyller (to brede og en smal) og en annen dyp bokhylle.

En TV-benk med hyller og skap.

To puffer i lys grå som har god lagringsplass når du løfter opp toppen.

En dobbeltseng jeg har brukt alene i omtrent ti år.

En liten kommode som har litt bruksmerker på toppen.

Jeg mener, alle møblene er fullt brukbare så jeg håper noen har lyst til å kjøpe dem (og hente dem…for jeg har ikke plass til å frakte dem i min bil).

Foreløpig leder forresten Finn fremfor Facebook når det gjelder møbelsalg. Ingen møbler solgt via Facebook, men møbel solgt via Finn ble nettopp hentet. Så salget har offisielt startet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg