Potte om planter

Planter vokser og gror – med mindre de blir syke og dør selvfølgelig.

Heldigvis er de fleste av mine planter ganske hardføre. De som ikke er hardføre, de dør. Jeg kan glemme å vanne dem, og så vanne jeg dem plutselig litt i overkant mye. Eller så burde de vært pottet om, men det tar noen ganger lang tid før jeg får suset meg til det.

Å bare gi noen av plantene større potter er en ting, men noen ganger så formerer plantene seg og da blir det flere av dem. Noe som kan være en utfordring da jeg allerede har så mange at jeg ikke egentlig helt har plass til dem alle.

Denne gangen var det en renner (striperenner) som lagde nye planter med røtter i plantene, og noen aloe vera som lå litt i overkant flatt i potten sin. Dermed ble det litt endringer (og jeg fikk enda et par nye potteplanter som jeg ikke helt har plass til).

Om du lurer på hvordan jeg gjør det når jeg potter om planter (renner og aloe vera), kan du se videoen over her. Har du andre tips og triks, legg de gjerne i kommentarfeltet.

Potter du om plantene dine av og til?

reklame – ellos

Globen lighting//Kave Home//Bloomingville//Nordic Furniture Group

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg