Perfekt vær!

Vi er midt i mars. Det var begynt å varme opp litt. Sola varmet når den var ute. Snøen var i ferd med å smelte. Jeg vurderte å finne noen kuldetolerante frø for å se om jeg kunne så litt i en kasse – kanskje noe ville spire?

Det regnet i hele går. Greit nok. Skulle ønske jeg hadde puttet noen frø i jorda for to dager siden – det ville ikke vært behov for vanning for det tok været seg av.

Nå derimot, like greit at jeg ikke fikk suset meg til å så frø ute? Nå sludder og snør det nemlig. Så sånn sett er det perfekt vær for å være inne og strikke, drikke te, se på youtube, lære nye ting, lete etter hus, søke jobb og spise god mat.

Mulig noen ville ment at sludd og snø ikke var perfekt vær, men jeg tenker at været alltid er perfekt – du må bare finne ut av hvordan du gjør det perfekt for deg 😊

4 kommentarer
    1. Hehe. Overskriften din lokket meg inn Jeg har akkurat publisert et innlegg hvor jeg klager over været. Men du har rett. Det er perfekt for å være inne i – og husarbeid er første punkt på programmet. (Etter hundelufting da, men det snakker vi ikke så høyt om…)

      1. Ja, det er lett å klage på sånt vær (spesielt om en har lyst til å være ute), men en kan ikke endre været. Så dermed er det tankesettet en eventuelt må jobbe med; så sludd er perfekt vær for å få gjort “inneting” 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg