Penger og bøker

På mange måter er det gøyere å vinne bøker enn å måtte betale for de selv, for da kan jeg bruke penger på andre ting jeg også har lyst på.

For en stund tilbake så vant jeg en giveaway, som igjen gjorde at jeg brukte penger på andre bøker. Mest fordi jeg hadde hørt om en forfatter og bøkene hans så lenge at jeg var supernysgjerrig. Så når jeg da hadde lest en av bøkene hans, ville jeg ha flere av dem.

Om du er nysgjerrig på hvilke bøker det er snakk om, kan du gjerne ta en titt på videoen under hvor jeg snakker om dem.

Er du også interessert i å høre meg snakke mer om bøker, og etterhvert andre ting, kan du gjerne abonnere på kanalen min (og husk å trykke på bjelle ikonet så du får varsel om når jeg legger ut nye videoer) her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg