Pause(?)-prosjekt

Nå er definitivt innspurten her! Dette er siste uka før jeg flytter. Eller, ikke en hel uke engang, så nå er det bare å kjøre på.

Likevel, det er viktig med pauser. I de pausene en tar er det også viktig å hvile på en god måte. For min del består det ofte i å gjøre noe jeg liker – og det kan gjerne være noe fornuftig. Skjønt, om det er fornuftig er det sikkert ulike meninger om. Jeg syns i alle fall det er fornuftig.

Strikking! Neste prosjekt har jeg valgt garn til, men aner foreløpig ikke hvilket mønster jeg vil velge eller om jeg tester å finne på mitt eget. Garn har jeg mye av, men mesteparten er pakket bort. Så jeg fant noe jeg hadde to nøster av, selv om et par pulsvarmere ofte bare bruker et nøste på et par. Heldigvis – da kan jeg strikke to par 😊

Dermed er spenningen på hvordan de vil se ut. Enn så lenge i dag blir det mye jobbing og lite pause, så strikkingen blir spart til i kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg