Pakket og klart

Lille julaften – butikkene er alle stengt i morgen, så jeg er veldig fornøyd med at alt er pakket og klart i dag.

Faktisk så var alt pakket og klart på torsdag kveld, så der har jeg kunnet slappe av. Heldigvis. Stress før jul er ikke akkurat en favoritt-ting, men den siste tingen ble ferdig torsdag etter middag… Sånn blir det når jeg var litt sent ute med å bestille noe (for jeg tenkte det var i butikken, men det var ikke flere igjen).

Håndarbeide går fremover (som vanlig); mer om det senere i dag (eller i morgen).

Mye av de siste ting i heimen som må bli ferdig – siste rydding og vask for eksempel. Så om jeg ikke er her igjen før en gang i morgen – kommer dere til å se på Grevinnen og Hovmesteren i kveld? Og hva med i morgen formiddag – blir det Tre nøtter til Askepott? Eller har du andre ting som er tradisjon?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg